duminică, 6 mai 2012

Printul Mostenitor Wilhelm al Germaniei

                La 6 mai 1882, la Potsdam, s-a nascut primul copil a printului Wilhelm al Prusiei si a sotiei sale, prinetsa Augusta Victoria de Schleswig-Holstein: un fiu. Pastrand traditia curtii prusace, printul a fost numit Frederick Wilhelm Victor August Ernest. Nasterea sa a fost primita cu bucurie in tot imperiul: Augusta Victoria si Wilhelm au fost fericiti ca si-au indeplinit datoria dinastica. Wilhelm va scrie in jurnal "Fiul meu s-a nascut astazi. Este primul mostenitor al Imperiului German si simt ca mi-am indeplinit datoria fata de Imperiu, oferind dinastiei un mostenitor direct. Bunicul meu a fost atat de fericit, mult mai fericit decat tatal meu, cel putin asa parea. El nu s-a asteptat sa i se indeplineasca dorinta de a-si vedea familia continuata prin mine. In tara, evenimentul a fost primit cu imensa bucurie si am primit numeroase felicitari ".
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu